poniedziałek, 21 stycznia 2013

Bardzo Dobre Nastawienie ;)

Chciałabym nie być taka naiwna, uciec z tąd, zapomnieć o rzeczywistości. Pójść tam gdzie mnie nigdy nie znajdziesz. Uciec.. ale widzieć jak ty cierpisz szukając mnie. Jeżeli zobaczyłabym jak bardzo ci zależy i nie chcesz się poddać -wróciła bym . Gdybyś zwątpił , nie szukał , popierdolił , także wrócę abyś patrzył co straciłeś a czego już nie odzyskasz. Zmieniła bym się tak abyś zobaczył jak bardzo zniszczyłeś mi życie. przechodziłabym kolo Ciebie z szerokim uśmiechem  tak odważnie żebyś ty się zasmucił. wiesz dobrze że umiem udawać , zakryć to co mnie boli. przez to bd cierpiał, tak jak ja gdy odwróciłeś się ode mnie. Widząc Cię nie bd sie potykać ani nie wiedzieć co myśleć i co mówić. po prostu popatrzę w twoje oczy i jeszcze bardziej cię znienawidzę.

Dostajemy od internautów nowe historie miłosne , wiersze , opowieści z prośbą o udostępnienie to na naszym blogu. Chcemy zachęcić wszystkich do wysyłania podobnych tekstów z obietnicą pojawienia sie ich na blogu a także oferujemy pomoc. Zapraszamy do współpracy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz